Organizacja targów, kreowanie wizerunku marki – co zlecisz agencji reklamowej?

Zdobądź więcej informacji o usługach świadczonych przez agencję reklamową Kraków na k-myk.pl
Gdy prowadzi się firmę, bez względu na to czy jest się właścicielem sklepu, wytwórcą czy usługodawcą, działania reklamowe powinny stanowić ważny element kreowania jej rozpoznawalności. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mają finanse na organizację i opłacanie swoich działów ds. marketingu, tymczasem niewielkie firmy, które z rzadka prowadzą akcje promocyjne, na ogół korzystają ze pomocy agencji marketingowych.
Agencja reklamowa – ekipa profesjonalistów pomoże Ci w promocji
Agencja reklamowa to ekipa twórczych ludzi z ogromnym doświadczeniem, mających szereg umiejętności z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami doskonale orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii marketingowych w internecie (kanały social media, animacje i klipy viralowe), jak i grafiki (także przygotowanie do druku), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom wszechstronną obsługę. Młode przedsiębiorstwa mogą zamówić stworzenie pełnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, papier firmowy czy obwoluty), a te które posiadają już własne logo mają pewność, iż zostanie ono odpowiednio zastosowane podczas tworzenia materiałów promocyjnych – stoisk targowych, folderów, billboardów bądź plakatów. Agencja marketingowa pomoże również stworzyć atrakcyjne, unikalne teksty na stronę internetową zamawiającego, a także zaplanuje strategię komunikacji z klientami poprzez popularne media społecznościowe, takie jak Twitter, Instagram i Facebook.
Do kogo adresowana jest oferta agencji marketingowej?
Oferta agencji reklamowej kierowana jest głównie do przedsiębiorstw, które nie posiadają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to wyłączny model współpracy. Praca agencji często polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie działu ds. reklamy i marketingu. Na przykład, jeśli nie ma on doświadczenia w przygotowaniu sympozjów, targów lub spotkań z klientami wymagających zazwyczaj wielopoziomowego planowania, te zadania może wykonać zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające budowę wykwalifikowanej i zgranej ekipy pracowników – należy powierzyć jej zaplanowanie imprezy integracyjnej czy też opracowanie planu szkoleń. Na rynku funkcjonują setki agencji reklamowych, należy jednakże wybierać te, które dają dostęp do szerokiego zespołu doświadczonych specjalistów. Pozwala to na powierzenie wszelkich czynności promocyjnych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszą kontrolę nad integralnością kampanii i wizerunku firmy.
Nasza lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]