Rodzaje pozycjonowania

Jeśli potrzebujesz zlecić pozycjonowanie Krakow, wejdź na seo4.net
Znamy trzy kluczowe sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W takim pozycjonowaniu istotne jest dodanie do frazy nazwy danej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę przeważnie:
– dzielnicę (np. “sklep komputerowy Polesie”)
– miasto (“restauracja Kraków”)
– państwo (“uniwersytet Polska”)
Pozycjonowanie lokalne rewelacyjnie zda egzamin w działaniach dla przedsiębiorstw lokalnych, które kierują swoje produkty tylko do klientów zamieszkujących na konkretnym obszarze. Taka strategia pozycjonowania jest stosowana także wtedy, gdy firma ma mały budżet na promocję i nie może walczyć o pozycje na frazy niezawierające dopasowania regionalnego, przykładowo zamiast “nauka gry na gitarze“, to “nauka gry na gitarze Kraków”.
Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon
Drugi model pozycjonowania to dobre i sprawdzone wyjście dla właścicieli firm posiadających niewielki budżet na reklamę. Za sprawą odpowiedniego dobrania słów kluczowych, nie tylko będzie można wejść w niszę powiązaną z interesującą nas branżą, ale też stawki za reklamę w Google Ads ulegną dużej obniżce. Pozycjonowanie Long Tail oznacza również dużo niższą konkurencję. Kluczowe jest również to, iż coraz popularniejsza jest tendencja do wprowadzania specyficznych zapytań w wyszukiwarkach.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– buty Nike Revolution czarne sklep online,
– golarka Eldom G50 5 czarna,
– telefon LG K40 niebieski.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niesłychanie ważne przede wszystkim dla sklepów internetowych. Z wykorzystaniem tego rodzaju fraz, sklepy mające w swoim asortymencie bardzo obszerną ofertę produktów mogą się jeszcze efektywniej pozycjonować w Google.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa wyjątkową rolę przed okazjonalnymi bądź cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak finały Pucharu Świata w piłce nożnej, Dzień Kobiet lub Zielone Świątki. Ten typ pozycjonowania będzie szczególnie skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odnaleziona i użyta odpowiednio wcześnie. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe stosowane jest w branży turystycznej oraz gastronomicznej. W większości wypadków powinno się zacząć je na dwa-trzy miesiące przed interesującym nas wydarzeniem, ażeby Google zdążyło zaindeksować nową ewentualnie zmodyfikowaną treść witryny.
Nasza lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]