Wybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować

Skieruj się tutaj jeżeli interesuje Cię czym wyróżnia się dobra firma SEO.

Gdy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, zapewne z czasem myślisz nad tym, co zrobić, aby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że dziś widoczność w internecie jest jedną z podstaw sukcesu, gdyż to właśnie tu szereg klientów pierwszy raz zetknie się z twoją działalnością. Jak zatem wybrać rzetelną agencję SEO? Rekomendujemy kierować się wskazówkami profesjonalistów.

Jak wybrać solidną agencję SEO? Google nakręciło o tym kurs

Nie można zaprzeczyć, że cała branża usług SEO, a więc działań mających na celu optymalizację stron www pod wyszukiwarki, pojawiła się i bezustannie rozwija się praktycznie wyłącznie za sprawą Google. Mimo istnienia licznych opcji, jak przykładowo Bing, DuckDuckGo czy też Rambler, w dalszym ciągu najważniejsze są pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy więc, kto potrzebuje być widocznym w sieci, musi zapracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku branż, gdzie występuje silna konkurencja, zazwyczaj nie jest to możliwe bez wsparcia fachowców z agencji SEO. Google postanowiło pomóc tym, dla których pojęcie SEO jest czymś nowym, i zamieściło krótki film o tym, jak zatrudnić solidną firmę SEO.

Czym według Google charakteryzuje się rzetelna firma SEO?

Pracownica Google z ponad dziesięcioletnim stażem w kilku punktach objaśnia, jak zidentyfikować solidną agencję SEO, wymieniając wśród najistotniejszych cech m.in.:

  • zadbanie o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej oraz praca nad poprawą jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie podejmowanych wdrożeń, m.in. poprzez comiesięczne raporty oraz permanentny dostęp do statystyk strony,
  • umiejętność estymacji czasu oraz budżetu potrzebnego do wykonania zakładanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od dowiedzenia się, jak działa branża klienta, jakie są cele jego firmy oraz kto stanowi jego najpoważniejszą konkurencję.

Pracownica firmy Google wskazuje również, iż rzetelna agencja SEO w żadnym razie nie obieca spektakularnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, często dającą namacalne efekty na ogół po paru miesiącach działań.