Pawilon handlowy – wizytówka Twojej firmy na targach

Pawilony są przydatne w każdej firmie handlowej. Mogą stanowić dopełnienie sklepu stacjonarnego lub też być głównym punktem sprzedaży. Wyjątkowo dobrze sprawdzają się w trakcie targów i podobnych wydarzeń, a prócz tego, ze względu na szybki montaż i mobilność, stosuje się je np. do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych czy na sezonowych wyprzedażach. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, winien być właściwie dostosowany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego doborze?

Pawilony handlowe – jak wybrać?

W ofercie producentów znajdziemy rozmaite typy przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów namiotowych oraz ze sztywnymi ścianami. Te ostatnie wykonywane są na przykład z płyty obornickiej bądź drewna. Cechują się względnie szybkim montażem, aczkolwiek ich przenośność jest dużo mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są też od nich zdecydowanie droższe, przez co polecane są raczej do punktów stacjonarnych. Poza tym mogą pełnić funkcję kas biletowych, portierni bądź kiosków.

Pawilon namiot – dlaczego warto go posiadać?

Jeżeli pawilon handlowy ma być często przestawiany lub najważniejsze są dla nas koszty, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje cechuje znaczna trwałość, która jest wynikiem użycia do ich produkcji wysokiej jakości tworzyw. Zarówno powłoki, jak i rury, z których wyprodukowane są konstrukcje, wykazują odporność na uszkodzenia mechaniczne i trudne warunki atmosferyczne. To powoduje, że namiotowe pawilony handlowe, jeśli będą odpowiednio konserwowane, posłużą kilkanaście lat – nawet przy częstej eksploatacji.